Followers

Tuesday, November 30, 2010

good bye November,December please be good to me

Hye,hello,assalamualaikum.

dah lama rasanya tak post something up here.I've been way too busy with my assignment and right now i am currently sitting on my final exam end up on this 10th December 2010.Tak sabar rasanya.cuti semester nanti nak buat apa ya?cari duit poket boleh shopping-shopping,joli-joli.tak patut-tak patut.-,-.so cakap pasal part time,sebenarnya dah pikir lama dah.so ada kawan suggest pergi/go bukak/open website www.asiaparttime.com  kat situ banyak gila part time bagi korang yang dalam linkungan umur bekerja,dan sedang/masih mencari pekerjaan tapi belum mendapatkan pekerjaan.wah.mentang-mentang baru lepas exam ekonomi gunaan.LOL.I pun cuba-cuba nasib jek bukak yang bahagian modelling part time.I amek yang sesuai jek.hantar email,details and picture segala.Then tadi i baru dapat phone call dari salah satu agensi yang i apply tu.


kring,kringg.lol.tipu betol.ringtone i lagu korea okay.


"hello,im from xxxxxxxxx...xxxxxxx,did u send us an email about past two days?"


"hello,oh yes.i am."


"oh okay,can you come here to test our costume?"

I pun "halamak,i am now currently at Kedah,cannot make it la,sorry"


"its okay,how about next week,saturday?"


"oh,wait i check calendar first...oh sorry that day i got an exam lor"


"oh.its okay tq"


Dalam hati dia,mesti geram kat i kan.banyak sangat songeh perempuan ni.aku cari orang lain jek la.-,-




Dah terlepas satu peluang pekerjaan:/Takpe.tak kisah pun.heeee~
nak mandi.tengok jam.pastu nak tido.GOOD NIGHT.sape rindu saye angkat kaki?peace yals!


p/s:baca doa tido:))




bilik tidur anak ku yang nombor satu.lol
 sebenarnya,takde kerja upload gambo bilik tido.hehe
tapi i kan suke pink!i loike.hewhew.

oh.forgot.dear December,please be good to me and bye November!! 

3 comments:

Pages